Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pikáns történetek

Nem, igazából nem vagyok nimfomán. Csak lelkesen keresem az igazit. És az igazi első ismérve, hogy harmonikus vele a szex. Vannak egyéb feltételek is, de ez elsőre mindenképpen jó szűrés.

Wellness

Szeretem az olyan meghitt helyeket, amiket még nem fedezett fel magának a civilizáció. Úgyhogy nem is árulom el, hogy merre, van egy kis falutól nem messze, a domb oldalában egy meleg vizű forrás. Csak a helyiek látogatják néha. Nincs is igazán kiépítve, a meleg víz kifolyik egy kavicsos kis patakba. A patak ketté ágazik, egyik fele szépen lecsordogál a lejtőn, és egy sekély tóban gyűlik össze, majd innen megy tovább. Ezt a helyiek kicsit kibővítették, és készítettek egy medencét, ebben szoktak üldögélni. A patak másik ága egy meredekebb utat választott, és egy másfél méter magas vízesésben jön le a dombról. A vízesés alatt van két raklap (szintén a bennszülöttek gondos keze munkáját dicséri), ezekre le lehet ülni egy kis hát, nyak vagy egyéb testrész dögönyözésre.

Kis vidéki wellness: miután a kocsmában megvacsoráztál, magadhoz veszel egy üveg bort, kézen fogod a pasidat, csajodat (vagy ha mindkettő van, akkor mindkettőt), kisétálsz a patakhoz, beülsz a medencébe, és a meleg vízből, itallal a kezedben nézed a csillagokat. Télen, vagy nyáron, éjjel, vagy nappal, mindig nyitva.

A pasimmal itt töltöttünk pár napot, a faluban volt a szállásunk. Egyik éjszaka lámpával, konyakkal és törülközővel felszerelkezve kisétáltunk a forráshoz. Ilyenkor már úgysincs ott senki, nem lesz gond a fürdőruha hiánya. Megérkeztünk, nekivetkőztünk, és becsobbantunk. Finom meleg víz vett körül, éjszakai csend és sötét, és az izgalom, hogy teljesen meztelen vagyok. Mintha valami tiltott dolgot tettem volna, pedig rajtunk kívül nem volt ott senki. És ha lett is volna, hát nagy kaland... Nem olyan nagy darab egy fürdőruha, de mégis sokkal szabadabbnak éreztem magamat nélküle.

Ültünk a vízben, néztük a csillagokat, ittuk a konyakot, és megvitattuk a világ nagy dolgait. Csak egy kis neszezés az erdőből, a víz csobogása, és összebújva halkan beszélgetünk - teljes nyugalom. Melegem lett, kiültem a medence szélén egy törülközőre, csak a lábamat lógattam bele. A pasim is felállt, neki is meleg a víz. Kicsit hűltünk, csókolóztunk. Csak finoman, csendesen, és nagyon érzékien. Végülis egy wellness hétvége nem szólhat a rohanásról, pörgésről és vadságról.

Éreztem a nyelve ízét a számban. Teljesen magához húzott. Keze a cicimre csúszott, simogatta, szájába vette a mellbimbómat, beszívta, kicsit megharapta. Letérdelt elém, a combom belsejét cirógatta az orrával, aztán a nyelvével. Ujjaival szétnyitotta a szeméremajkakat, és közéjük csókolt. Hideg hullám futott végig a gerincemen. A csiklómat megcsókolta, szájába vette, nyelvével simogatta. Csak ültem, és néztem mit tesz velem. Kicsit bódult voltam a melegtől és a konyaktól. Még jó, hogy ülök, különben most biztosan összerogynék. A hajába kapaszkodtam, eltoltam a fejét: Várj, lassabban, alig kapok levegőt. De egyáltalán nem várt, egy pillanatot sem: felállt, a fenekemnél fogva még közelebb húzott magához, és azonnal belém tolta. A lélegzetem kihagyott, az összes belső izmom összerándult. Te jó ég, mekkora, feszít, és bennem van. Éreztem ahogy a hüvelyem körbeöleli, és ahogy végigcsúszik bennem. Magához szorított, nyelve a számban, karja a derekam körül. Szédülök. Levegőt!

Megkérdezte, hogy hagyja-e abba, esetleg kezdjük elölről? Jaj, neeee, a világért se! A dereka közé fontam a lábamat, kicsit hátradőltem. Lassan mozgott bennem, lábamat szétnyitotta, és még mélyebbre tolta. A medence szélét fogtam, hogy ne toljon hátra, és bentebb érezhessem. A csípőmbe kapaszkodott, nézte hogy csúszunk össze lassan, újra és újra. Hátradőltem, és csukott szemmel, mély sóhajjal élveztem. Ő meg nyitott szájjal, telitorokból üvöltve az éjszakai erdőben.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nimfoman.blog.hu/api/trackback/id/tr337325324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása