Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pikáns történetek

Nem, igazából nem vagyok nimfomán. Csak lelkesen keresem az igazit. És az igazi első ismérve, hogy harmonikus vele a szex. Vannak egyéb feltételek is, de ez elsőre mindenképpen jó szűrés.

Kutyasétáltatás

Késő estig dolgoztam, ezért általában olyan éjfél magasságában mentünk le a kutyával sétálni. Illetve ő rohangászni, én meg padon csücsülve labdát dobálni. Szerencsére voltak még rajtam kívül más éjjeli-bagoly kutyások is, két pasi: egy pitbull és egy dalmata tulaj. Sok jó tanácsot kaptam tőlük, a "hogyan neveld a kutyádat", és a "hogyan ne hagyd, hogy ő neveljen téged" témában. De asszem már elkéstek vele.

Hármas (kutyákkal együtt hatos) randi a házak mögötti erdő szélén, minden nap éjfélkor. Tiszta romantika. De igazán akkor lett szorosabb a kapcsolatunk, mikor dalmatáék feljöttek hozzám, és valamelyikük oldalba pisilte a nappali padlóján levő szobanövényt. Gondolom, inkább a kutya lehetett. Sűrű elnézés kérések következtek, meg egy meghívás kárpótlás vacsorára nála: ez igazán megérte azt a kis takarítást. Az én kutyám persze nem pisilte le az ő növényeit. Nem azért, mintha olyan nagyon jólnevelt lenne, egyszerűen csak csaj.

Vacsi után a szokásos éjféli séta következett édes kettesben. Négyesben. De most nem csak a pórázokat vittük magunkkal -végükön a jószágokkal-, hanem a maradék pezsgőt is. Leültünk a fák alatt egy asztalra, a kutyákat elengedtük.

Nem tudom, hogy a balzsamosan lágy nyáresti éjszaka, vagy a nagy mennyiségben fogyasztott pezsgő hatására érett meg a pasiban a gondolat, de az az ötlete támadt, hogy most, itt, az asztalon fogunk szexelni. Nem annyira elvetendő az ötlet, de azért mégiscsak illik egy pár kört futni beleegyezés előtt, úgyhogy kijelentettem, hogy egy fél lakótelep szeme láttára ez biztosan nem fog menni.

Nem próbált észérvekkel meggyőzni, hogy ilyen sötétben úgysem lehet belátni a házakból az erdőbe, és egyébként is alszanak az emberek, ha meg néznek, hadd nézzenek, és hasonlók... Inkább látszólag beletörődött:

- Akkor csak megcsókollak.

Ültem az asztal szélén, ő elém állt, szétnyitotta a lábamat, közé lépett, és megcsókolt. Közben a kezét végighúzta a combomon, ezzel "véletlenül" felhúzódott a szoknyám. Aztán a cicimet simogatta meg, szigorúan csak azt a részt, amit nem takart ruha: de egy alaposan kivágott pólónál ez is éppen elég. Pólón keresztül megkereste a mellbimbómat, ami ekkor már igazán nem volt nehéz. Az ujjai közé csippentette.

- Tényleg nem akarod? Nem baj. Én sem akarom.

A felcsúszott szoknyám alá nyúlt, a fenekemnél fogva még közelebb húzott magához. Éreztem, hogy ha az agya esetleg tényleg nem, de egyéb alkatrésze egészen biztosan kapható a szexre. A kezét még fentebb csúsztatta a combomon, és csók közben egyik ujjával a csiklómhoz ért, a másik kezét picit lentebb engedte, csaknem benyúlt.

- Csak ha kéred!

Igen, nagyon akartam, egyre jobban. Kigomboltam a nadrágját, de hátrébb lépett. Asztalon ülve nem annyira mobilis az ember lánya, hogy irányíthasson, így aztán könyörgőre kellett fognom, hogy tegye meg. Nagyon szépen meg kellett kérnem, hogy adja ide azt, amit a nadrágjában tart, mert imádom, és most azonnal kell nekem. Szeretném magamban érezni ahogy becsúszik,  ahogy kitölt, ahogy feszít. Végighallgatta, és egyre szélesebben mosolygott. Kérte, hogy szálljak le az asztalról.

Meg akartam csókolni, megérinteni, de nem hagyta. A mosolyt eltüntette az arcáról, megpróbált komoly képet vágni. Határozottan, majdnem durván, picit erőszakot mímelve az egyik karomnál fogva megfordított, hogy háttal legyek neki. A kezeimet egy hirtelen mozdulattal a hátam mögé húzta, és egyik kezével összefogta. Mondjuk, olyan nagyon nem tiltakoztam. A másikkal felvette az asztalról a kutya pórázát, és azzal kötözte össze a csuklóimat. Az asztalra döntött, lábával átfogta a lábamat, hogy ne moccanjak. Egyik kezét a hátamra tette, lenyomott az asztalra, másikkal felhajtotta a szoknyámat.

A kezem összekötve, a szoknyám a fenn a hátamon... nem bírom már tovább, alig várom, hogy érezzem őt magamban. De nem történik semmi. Csak néz, rajtam legelteti a szemét. Izgatóbb látványt elképzelni sem lehet: éjszaka, a lakótelep házai között, a fák takarásában, a pasinak háttal, bedöntve, az asztalra lenyomva, összekötözött kézzel, hátul felhúzott szoknyával...

Aztán lentebb tolta a nadrágját, félrehúzta a bugyimat, majd minden udvarlás és körülményeskedés nélkül keményen benyomta, és kielégítette magát.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nimfoman.blog.hu/api/trackback/id/tr926092073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása